خوراکی هایی برای افزایش طول عمر

پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

خوراکی ها پروتئین

 پایگاه صاعقه::تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی می تواند در افزایش طول عمر و داشتن زندگی سالم نقش زیادی داشته باشد.
 
تحقیقات نشان داده است که رژیم غذایی می تواند در افزایش طول عمر و داشتن زندگی سالم نقش زیادی داشته باشد.
اگر می خواهید زندگی طولانی و سالمی داشته باشید سعی کنید این خوراکی ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید.

سبزی های خام و سبز
سبزی های پهن برگ و سبز در حالی که کالری بسیار کمی دارند سرشار از مواد مغذی هستند.آنها همچنین باعث کاهش وزن می شوند.این سبزی ها علاوه بر اینکه خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهند از عروق و همچنین بینایی چشم محافظت می کنند.

حبوبات
حبوبات بسیار مغذی و از آنجایی که باعث ایجاد حس سیری می شوند باعث کاهش وزن می شود.حبوبات قند خون را نیز تنظیم و کلسترول بد خون را کاهش می دهند.حبوبات از بروز انواع سرطان ها جلوگیری می کنند.

پیاز
پیاز باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. این خوراکی ضد سرطان و ضد دیابت است. برای اینکه بتوانید از خاصیت ضد سرطانی پیاز به خوبی بهره ببرید باید حتما آن را خرد کنید و استفاده کنید. وقتی پیاز خرد می شود خاصیت ضد سرطانی آن آزاد می شود پس سعی کنید از اینکه آن را به طور کامل داخل غذا بیندازید و بعد آن را خارج کنید پرهیز نمایید.
فراموش نکنید که خاصیت ضد سرطانی پیاز قرمز بسیار بیشتر از پیازهای زرد و سفید است.

قارچ
قارچ مفید ترین غذای دنیاست.قارچ دشمن سرطان است.این خوراکی همچنین خاصیت ضد التهابی هم دارد و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. فراموش نکنید که قارچ خام خواص بسیار بیشتری به نسبت قارچ پخته دارد.

توت فرنگی
خوردن توت فرنگی باعث کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود. این میوه ضد سرطان ، ضد التهاب و ضد پیری ذهن است.

آجیل
دانه ها و مغزه ها سرشار آنتی اکسیدان هستند.آجیل ها سرشار از پروتئین و امگاتری بوده و خاصیت ضد سرطانی دارند.این خوراکی ها از بروز دیابت جلوگیری و نیاز بدن به آهن، کلسیم و زینک را تامین می کنند.
 

این صفحه را به اشتراک بگذارید